Bestillingshjelp

Her finner du en detaljert, steg-for-steg forklaring av det du trenger å gjøre for å bestille hos oss.

Finn produktene du har lyst på

Du kan enkelt finne produkter ved å bruke søkefeltet øverst på siden, eller ved å trykke på de forskjellige produktkategoriene i menyen. Når du finner noe du har lyst på, trykk «LEGG I HANDLEKURV».

Om det er en strikkepakke du skal kjøpe, husk å velge riktig størrelse og gjøre eventuelle fargeendringe før du trykker på «LEGG I HANDLEKURV».

Etter det kan du enten finne flere produkter eller gå videre til handlekurven/kassen.

Gå til kassen

Når du har alt du trenger i handlekurven går du videre til kassen – du kan alltid finne veien dit øverst i det høyre hjørnet (trykk på handleposen).

Betaling

Når du har kommet til kassen, fyll ut e-postadresse og postnummer. Om du har benyttet deg av Klarna før blir din adresse automatisk innhentet. Om ikke må du legge inn navn, adresse og mobilnummer. Sjekk at din bestilling, leveringsmetode, adresse og e-postadresse er riktige før du trykker på «fortsett».

Velg betalingsmetode, fyll inn nødvendig informasjon og trykk på «Fullfør kjøp». Deretter venter du noen sekunder. Du vil bli automatisk videreført automatisk til en «Takk for din bestilling» side.

Etter bestilling

Nå er det bare å glede seg til din bestilling kommer. Du vil først motta en e-post med en bekreftelse på at din bestilling er mottatt. Når din bestilling er pakket og på vei til deg vil du motta en e-post til med kvittering (og med sporingslink hvor du kan følge pakkens reise til deg).

Levering

Normal leveringstid et 2-5 dager. Pakkene blir enten levert i din postkasse eller til ditt nærmeste PostNord hentested. Merk at dersom du har valgt «levert i postkassen» er det fortsatt mulig at du må hente pakken hvis den er for stor til postkassen.

Ofte stilte spørsmål Ofte stilte spørsmål
Salgsbetingelser Salgsbetingelser
Kundeservice kundeservice@strikk.no
Telefon 46 74 59 49 (10-14 tirs. til tors.)