Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestiller jeg?

Kort sagt legger du produktene du skal ha i handlekurven, så går du til kassen for å fullføre transaksjonen. En mer detaljert, steg-for-steg forklaring finner du her: Bestillingshjelp

Hvor finner jeg oppskriften min?

Om du valgte å bestille papirutskrift av oppskriften finner du denne i pakken, sammen med garnet. Om du valgte bort papirutskrift vil du motta en link for nedlasting av en PDF som du kan skrive ut selv. Linken får du i e-posten du mottar fra oss etter bestilling (med emne «Din bestilling hos strikk.no er mottatt!»). Se etter «Din oppskrift/Dine oppskrifter», øverst i e-posten.

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse/kvittering?

Sjekk gjerne folderen merket søppelpost for å sikre at våre e-poster ikke har havnet der. En annen mulig forklaring er at e-postadressen ble tastet feil under bestillingsprosessen. Ta kontakt med kundeservice@strikk.no hvis du mistenker at det kan være tilfelle, så retter vi opp adressen for deg 🙂

Jeg har bestilt feil! Hva gjør jeg?

Om du nettopp har bestilt, send en e-post til kundeservice@strikk.no – Om ikke pakken din allerede er sendt gjør vi endringen for deg. Vi pakker bestillingene våre fortløpende og kan derfor ikke garantere at endringen blir gjort før pakken er sendt. Men fortvil ikke: det er alltid mulig å returnere produkter dersom du ombestemmer deg.

Hvordan returnerer jeg produkter?

Om du skal returnere deler av en ordre, eller en hel ordre (på grunn av feil bestilling, eller fordi du mottok feil produkt) kan du benytte deg av en returseddel som du kan lage selv her: RETURSEDDEL. Bruk returkoden «STRIKKNO». Følg instruksene, skriv ut returseddelen og fest den på pakken. Lever pakken på ditt nærmeste PostNord hentested. Du trenger ikke å betale noe der og da, men merk at vi vil belaste deg 69,- for returporto. Gjerne send en e-post til kundeservice@strikk.no for å fortelle oss om returen.

Om du ønsker å benytte deg av angreretten kan du gjør dette ved å følge de instruksene som du finner her: ANGRERETT

Jeg har et spørsmål om oppskriften.

Ta kontakt på kundeservice@strikk.no så gjør vi vårt beste for å hjelpe deg 🙂

Har dere partinummer X?

Ta kontakt på kundeservice@strikk.no så gjør vi vårt beste for å hjelpe deg 🙂

Bestillingshjelp Bestillingshjelp
Salgsbetingelser Salgsbetingelser
Kundeservice kundeservice@strikk.no
Telefon 46 74 59 49 (10-14 tirs. til tors.)